Returnări la magazinul online

Dacă produsul comandat nu corespunde așteptărilor dumneavoastră, îl puteți returna în termen de 14 zile de la primire. Articolul trebuie să aibă etichetele originale și să nu prezinte semne de uzură.

Completați formularul de retur care ar trebui să se afle în coletul primit; dacă nu îl aveți, imprimați-l.

 

Ambalați produsul/produsele pentru returnare – puteți folosi ambalajul în care a fost primită comanda. De asemenea, vă recomandăm să includeți dovada achiziției. Trimiteți produsul/produsele la:

ul. Gryfa Pomorskiego 5
83-333 Chmielno
cu nota: Reveniți la magazinul online

Rambursarea se va face imediat, dar nu mai târziu de 10 zile de la data la care ARYTON E-SKLEP primește bunurile. Clientul va primi rambursarea prin aceeași modalitate de plată utilizată pentru efectuarea achiziției.

Reclamații

Reclamațiile privind produsele pot fi depuse în termen de 24 de luni de la primirea produsului din cauza neconformității cu contractul. Produsele în cauză trebuie returnate la adresa magazinului online. Dacă reclamația este aprobată, produsele vor fi returnate clientului pe cheltuiala ARYTON E-SKLEP SP. z o. o. Recomandăm atașarea chitanței la produsele returnate. De asemenea, recomandăm completarea și atașarea formularului de reclamație la produsele returnate, ceea ce va simplifica și accelera semnificativ procesul de reclamație.


Orice retururi sau expedieri efectuate pe cheltuiala ARYTON E-SKLEP SP. z o. o. nu vor fi acceptate decât dacă s-au făcut alte aranjamente scrise în prealabil.

Se încarcă...