Regulamentul magazinului online
§ 1 Informații de bază
Prezentul regulament (denumit în continuare „Regulament”) definește termenii și condițiile de utilizare a magazinului online disponibil la adresa https://patrizia.aryton.ro/ (denumit în continuare „E-Shop”), operat de – Aryton e-sklep spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, cu sediul social în Chmielno (83-333), ul. Gryfa Pomorskiego 5, înregistrat în registrul antreprenorilor de către Tribunalul Districtual Gdańsk-Północ din Gdańsk, Secția Comercială a 8-a, sub numărul KRS: 0000859892, REGON: 387055840, NIP: 5892060970, cu un capital social de 6 000,00 PLN, integral vărsat.
Vânzarea de Bunuri și Servicii se efectuează în numele și pe seama ARYTON spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, cu sediul social în Chmielno (83-333), ul. Młyńska 5, înregistrată în registrul antreprenorilor de către Tribunalul Districtual Gdańsk-Północ din Gdańsk, Secția Comercială a 8-a, sub numărul KRS: 0000171874, REGON: 190269246, NIP: 589-001-16-31, cu un capital social de 6.000,00 PLN, integral vărsat.
Dacă alte date de contact nu sunt furnizate mai departe în Regulament, în aspectele reglementate de acesta, vă rugăm să contactați:
Furnizor de servicii:
Aryton e-shop societate cu răspundere limitată
ul. Gryfa Pomorskiego 5, 83-333 Chmielno
SERVICIUL CLIENȚI E-shop:
email: [email protected]
Luni - Vineri 8:00 - 16:00
Vânzător:
Companie cu răspundere limitată Aryton
ul. Młyńska 5, 83-333 Chmielno
e-mail: [email protected]
Luni - Vineri 8:00 AM - 4:00 PM
§ 2 Definiții
Termenii utilizați în Regulament înseamnă:
- Magazin Online (denumit în continuare și „Magazin Online”) – un serviciu online disponibil la adresa https://patrizia.aryton.ro/ prin intermediul căruia Clientul poate plasa Comenzi și utiliza alte Servicii ale Magazinului Online;
- Client – o persoană fizică, inclusiv un Consumator, care are cel puțin 18 ani, precum și o persoană juridică sau o unitate organizațională care nu este persoană juridică, căreia i se acordă capacitate juridică prin dispoziții speciale și care a plasat sau intenționează să plaseze o Comandă sau utilizează alte servicii ale Magazinului Online;
- Consumator – o persoană fizică care efectuează un act juridic care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională;
- Parolă – o secvență de caractere alfanumerice necesară pentru autorizare la accesarea Contului Clientului, setată independent de către Client în timpul procesului de Înregistrare;
- Cont (Cont Client) – o subpagină a Magazinului Online unde Clientul poate, printre altele, să își gestioneze datele personale, să primească notificări despre modificările stării Comenzii, să controleze și să gestioneze starea Comenzilor plasate;
- Autentificare client (Login) – un șir de caractere alfanumerice necesar pentru a accesa Contul clientului, determinat independent de către client în timpul procesului de înregistrare;
- Regulament – prezentul Regulament pentru vânzările prin mijloace de comunicare la distanță și furnizarea de servicii prin mijloace electronice. În domeniul de aplicare al serviciilor furnizate electronic, Regulamentele sunt regulamentele menționate la art. 8 din Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii prin mijloace electronice (text consolidat: Monitorul Oficial din 2013, punctul 1422);
- Vânzător – ARYTON societate cu răspundere limitată cu sediul social în Chmielno (83-333), str. Młyńska 5, înregistrată în registrul antreprenorilor de către Tribunalul Districtual Gdańsk-Północ din Gdańsk, Secția Comercială a 8-a, sub numărul KRS: 0000171874, REGON: 190269246, NIP: 589-001-16-31 cu un capital social de 6.000,00 PLN, integral vărsat;
- Bunuri – un bun mobil care face obiectul Contractului de Vânzare-cumpărare;
- Contract de vânzare-cumpărare – un contract de vânzare-cumpărare în sensul Codului Civil, încheiat între Vânzător și Client prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanță prin intermediul Magazinului Online, al cărui obiect sunt Bunuri;
- Serviciu (Servicii) – un serviciu furnizat de Furnizorul de Servicii electronic, în conformitate cu termenii și condițiile specificate în Regulament, prin intermediul Magazinului Online;
- Furnizor de servicii – Aryton e-sklep spółka z ograniczoną odpowiedzialnością cu sediul social în Chmielno (83-333), ul. Gryfa Pomorskiego 5, înscrisă în registrul antreprenorilor de către Tribunalul Districtual Gdańsk-Północ din Gdańsk, Divizia Comercială a 8-a, sub numărul KRS: 0000859892, REGON: 387055840, NIP: 5892060970 PLN, capital social de 000 PLN. sus;
- Comandă – o declarație de voință a Clientului care constituie o ofertă de a încheia un Contract de Vânzare cu Vânzătorul, vizând direct încheierea unui Contract de Vânzare la Distanță prin intermediul Magazinului Online, specificând tipul și numărul de Bunuri care fac obiectul Contractului de Vânzare;
- Magazine staționare – magazine operate de Vânzător sau de francizatul său care operează sub marca Patrizia Aryton.
§ 3 Domeniul de aplicare al serviciilor
- Furnizorul de servicii oferă următoarele servicii prin intermediul magazinului electronic:
- prezentarea ofertei Magazinului Online;
- Personalizarea Bunurilor prin furnizarea caracteristicilor Bunurilor conform alegerii Clientului dintre opțiunile disponibile în funcție de tipul de Bunuri, în special prin selectarea materialului, croielii, accesoriilor și indicarea dimensiunilor de confecționare;
- derularea și gestionarea campaniilor promoționale;
- trimiterea de informații despre produse noi și promoții sub forma unui Buletin informativ, menționat la § 11 din Regulament;
- gestionarea și operarea programelor de fidelizare;
- permiterea plasării Comenzilor pentru Bunuri disponibile în Magazinul Online și, astfel, încheierea Contractelor de Vânzare la Distanță și efectuarea plăților pentru acestea;
- informarea Clientului cu privire la stadiul actual al Comenzii și furnizarea altor informații referitoare la Magazinul Online;
- gestionarea onorării comenzilor, inclusiv retururi, plăți și reclamații.
- Furnizarea Serviciilor descrise la punctele 1.1. - 1.3. de mai sus începe în momentul în care Clientul începe să utilizeze Magazinul Online și este echivalentă cu încheierea unui acord pentru furnizarea acestora în termenii și condițiile specificate în Regulament, fără a fi necesară încheierea unui acord separat. Clientul poate înceta utilizarea acestor Servicii în orice moment, părăsind Magazinul Online.
- În cazul în care furnizarea Serviciului conform punctului 1.1 de mai sus are loc la cererea Clientului prin intermediul canalelor de informare disponibile în cadrul Magazinului Online, Destinatarul Serviciului are dreptul să ofere feedback cu conținut de marketing.
- Accesul la unele dintre Serviciile menționate mai sus necesită furnizarea de date cu caracter personal, a căror furnizare este voluntară, însă refuzul furnizării acestora poate duce la incapacitatea Furnizorului de Servicii de a furniza Serviciul.
- Serviciile menționate la punctul 1.5 pot fi furnizate în baza unor regulamente separate.
- Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a elabora reglementări separate pentru servicii specifice furnizate electronic. În cazul în care astfel de reglementări separate sunt în vigoare, prevederile prezentei secțiuni nu se vor aplica serviciului la care se referă, cu excepția cazului în care se specifică altfel în respectivele reglementări separate.
- Reclamațiile privind Serviciul pot fi depuse:
- prin e-mail la adresa [email protected]. - O reclamație trebuie să includă în special: o descriere a problemei la care se referă reclamația, adresa de e-mail furnizată în timpul înregistrării pentru un anumit Serviciu și/sau adresa de e-mail sau adresa de corespondență tradițională la care trebuie trimis răspunsul la reclamație.
- Reclamația va fi analizată și se va oferi un răspuns cu privire la modul în care va fi gestionată în termen de paisprezece zile de la data primirii notificării de către Furnizorul de Servicii, cu excepția cazului în care legea prevede altfel.
- Clientul va fi informat cu privire la procedura de gestionare a reclamației în conformitate cu datele furnizate în reclamație.
- Fiecare Parte poate rezilia acordul de furnizare a serviciilor electronice în orice moment și fără a invoca motive, sub rezerva păstrării drepturilor dobândite de cealaltă Parte înainte de încetarea acordului menționat anterior și a prevederilor de mai jos.
- Un Client care deține un Cont sau pentru care sunt furnizate alte Servicii reziliază acordul de furnizare a serviciilor electronic prin ștergerea Contului, prin trimiterea unei cereri de ștergere a acestuia sau prin solicitarea ștergerii Contului Furnizorului de Servicii. În cazul unei cereri de ștergere a Contului Furnizorului de Servicii, acordul va fi reziliat după o perioadă de preaviz de 5 zile. Cererea trebuie trimisă la adresele specificate în Secțiunea 7 de mai sus - adică adresele corespunzătoare pentru reclamații cu privire la Servicii.
- În cazul în care Furnizorul de Servicii dorește să rezilieze contractul de furnizare a serviciilor prin mijloace electronice, acesta va informa Clientul la adresa de e-mail furnizată de acesta la crearea Contului sau la o altă adresă de corespondență, cu termen de 14 zile înainte de data planificată pentru ștergerea Contului Clientului.
- Furnizorul de Servicii are dreptul de a se retrage imediat din furnizarea Serviciului în cazul încălcării de către Client a prevederilor prezentului Regulament și ca urmare a unei solicitări ineficiente adresate Clientului de a înceta încălcările menționate mai sus în termen de 1 zi lucrătoare.
§ 4 Termeni de utilizare a magazinului online
- Contractul pentru furnizarea serviciilor de Magazin Online se încheie de la distanță, electronic, la acceptarea acestor Termeni și Condiții și finalizarea activităților specificate care vizează furnizarea Serviciilor. Confirmarea contractului poate fi necesară pe parcursul procesului.
- Pentru a utiliza Magazinul Online, trebuie să aveți:
- un dispozitiv cu acces la internet echipat cu un browser web în cea mai recentă versiune stabilă care acceptă cookie-uri și Javascript;
- a dezactivat software-ul care blochează execuția Javascript;
- funcția de acceptare a cookie-urilor activată;
- cont de e-mail activ;
- software care vă permite să citiți fișiere PDF.
- Pentru a asigura siguranța utilizării Magazinului Online, se recomandă ca dispozitivul utilizat de Client să aibă în special:
- sistem antivirus cu cea mai recentă versiune de definiții și actualizări de viruși, firewall de securitate eficient;
- toate actualizările de securitate disponibile pentru sistemul de operare și browserul web sunt instalate. - În utilizarea Magazinului Online, Clientului îi este interzis să furnizeze conținut ilegal care încalcă drepturile personale sau drepturile de autor ale terților sau care încalcă în vreun fel normele legale, sociale și morale aplicabile sau regulile de conviețuire socială pe internet (netiquette). În special, este interzis:
- postarea de conținut vulgar, conținut care conține vulgaritate sau conținut considerat în general ofensator;
- publicarea și utilizarea datelor cu caracter personal ale altor persoane și a imaginilor acestora fără autorizația corespunzătoare;
- distribuirea de programe malware;
- activități de spamming, precum și activități care constituie un act de concurență neloială sau o practică de piață neloială;
- postarea de conținut care subminează buna reputație sau reputația Furnizorului de Servicii și/sau a Vânzătorului și a terților;
- plasarea de linkuri către pagini și fișiere care conțin conținut. - Este interzisă efectuarea oricăror teste de penetrare, teste de securitate, tentative de încălcare a securității sau activități de hacking în legătură cu Magazinul Online.
- Clientul este singurul responsabil pentru conținutul pe care îl postează în Magazinul Online. Dacă Clientul postează în Magazinul Online conținut interzis prin lege sau prin acești Termeni și Condiții, Furnizorul de Servicii este autorizat să îl elimine și să rezilieze acordul de furnizare a serviciilor electronice pe această bază, cu efect imediat.
- Pentru a îndeplini cerințele Legii privind furnizarea serviciilor prin mijloace electronice (text consolidat: Monitorul Oficial din 2013, punctul 1422), Furnizorul de servicii informează prin prezenta că:
- Utilizarea serviciilor furnizate electronic prin intermediul internetului prezintă riscuri. Principala amenințare este posibilitatea infectării sistemului IT cu viruși, viermi și cai troieni. Pentru a evita aceste riscuri, se recomandă ca utilizatorii Magazinului Online să instaleze software antivirus pe dispozitivele lor și să îl mențină actualizat;
- Furnizorul de servicii introduce „cookie-uri” în sistemul IT utilizat de persoana care utilizează Magazinul Online - mai multe informații despre „cookie-uri” pot fi găsite în Politica de confidențialitate a magazinului online Aryton. - În cazuri speciale care afectează securitatea sau stabilitatea sistemului informatic, Furnizorul de Servicii are dreptul de a înceta temporar sau de a limita furnizarea Serviciilor fără notificare prealabilă a Clientului și de a efectua lucrări de mentenanță care vizează restabilirea securității și stabilității sistemului informatic.
- Furnizorul de Servicii nu este răspunzător pentru întreruperile în furnizarea Serviciilor rezultate din defecțiuni sau disfuncționalități ale sistemelor IT care nu țin de controlul Furnizorului de Servicii.
- Fără a aduce atingere celor de mai sus, Furnizorul de Servicii are dreptul de a înceta furnizarea Serviciilor în orice moment, dacă o astfel de solicitare justificată îi este adresată de către furnizorul de servicii de internet sau de către o altă entitate autorizată.
§ 5 Ordine
- Clientul poate plasa Comenzi prin intermediul Magazinului Online 7 zile pe săptămână, 24 de ore pe zi.
- Pentru a încheia un Contract de Vânzare la Distanță pentru Bunuri prin intermediul Magazinului Online, trebuie să vizitați site-ul web al Magazinului, să selectați Bunurile și să plasați o Comandă parcurgând pașii tehnici ulteriori pe baza mesajelor sau informațiilor afișate Clientului.
- Procesul de comandă: Clientul finalizează Comanda utilizând „Coșul de cumpărături”. Făcând clic pe câmpul „Adăugați în coș”, Clientul selectează Produsul (inclusiv mărimea și culoarea acestuia) disponibil în Magazinul Online în momentul plasării Comenzii, conform descrierii și prețului acestuia. Clientul are apoi opțiunea de a introduce un cod de reducere, iar după ce face clic pe câmpul „Următorul”, Clientul se conectează la Contul de Client sau furnizează informațiile necesare pentru a crea un Cont de Client sau a finaliza Comanda. La plasarea Comenzii, Clientul poate selecta metoda de livrare (inclusiv costul indicat) și metoda de plată pe baza mesajelor afișate. Următorul pas în plasarea Comenzii este verificarea informațiilor furnizate și, în final, trimiterea Comenzii făcând clic pe câmpul „Comandă”.
- La plasarea unei Comenzi, Clientului i se poate solicita să accepte Termenii și Condițiile și să examineze informațiile privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către Furnizorul de Servicii și Vânzător. Refuzul de a face acest lucru va duce la neîndeplinirea Comenzii.
- Contractul de vânzare-cumpărare se încheie la primirea de către Client a unui e-mail din partea Vânzătorului care confirmă acceptarea Comenzii spre procesare. Până la primirea de către Client a confirmării acceptării Comenzii spre procesare, contractul se consideră a nu fi fost încheiat.
- Informațiile furnizate de Client pentru a permite îndeplinirea Comenzii trebuie să fie adevărate, actuale și exacte. Furnizarea de informații false, învechite sau inexacte va împiedica îndeplinirea Comenzii.
- Dacă informațiile furnizate de Client sunt incomplete sau incorecte, Furnizorul de Servicii și/sau Vânzătorul își rezervă dreptul de a se retrage din procesarea Comenzii. Clientul va fi notificat imediat cu privire la orice retragere (dacă este posibil) cu indicarea motivului refuzului.
- Furnizorul de Servicii are dreptul de a modifica prețul Bunurilor, de a introduce și retrage Bunuri, de a acorda reduceri la Bunuri individuale și de a desfășura și anula promoții. Cu toate acestea, acest lucru nu limitează în niciun fel drepturile dobândite de Clienți; adică, modificările nu se aplică Comenzilor pentru care a fost încheiat un Contract de Vânzare.
- Datorită îndeplinirii imediate a Comenzilor, Clientul nu are dreptul să le modifice după încheierea Contractului de Vânzare, cu excepția schimbării metodei de plată. Cu toate acestea, Consumatorul se poate retrage din Contractul de Vânzare în condițiile prevăzute la § 8 din Regulament.
- Dacă, după ce Clientul plasează o comandă pentru mai multe Produse, devine evident că o parte a Comenzii nu poate fi îndeplinită, Furnizorul de Servicii va notifica imediat Clientul prin e-mail sau telefon. Într-un astfel de caz, Clientul poate anula Comanda în partea care nu poate fi îndeplinită în termenul specificat sau poate anula întreaga Comandă.
- Clientul este de acord să fie contactat de către Magazinul Online și Vânzător cu privire la executarea Comenzii prin e-mail, la adresa furnizată în Comandă sau la înregistrarea Contului, în acest fel urmând să i se furnizeze toate informațiile necesare pentru executarea Comenzii și legate de gestionarea Contractului de Vânzare.
§ 6 Prețuri, plăți și livrarea bunurilor
- Prețurile Bunurilor din Magazinul Online sunt exprimate în zloți polonezi și sunt prețuri brute, adică includ TVA.
- Prețurile Bunurilor nu includ costurile de livrare, care sunt indicate de fiecare dată în timpul procesului de plasare a Comenzii. Valoarea totală a Comenzii include prețul Bunurilor și costurile de livrare, în cazul în care Clientul este responsabil pentru costurile de livrare.
- Prețul obligatoriu și final este prețul afișat în „Coș” la momentul plasării Comenzii de către Client.
- Clientul are opțiunea de a plăti prețul către Vânzător în următoarele moduri:
- prin transfer bancar în contul bancar al Vânzătorului (plată în avans),
- plata ramburs, adică plata la livrarea Bunurilor (ramburs la livrare), ceea ce înseamnă că taxa de livrare va fi mai mare cu taxa de manipulare pentru ridicarea numerarului de către curierul care livrează Bunurile,
- prin intermediul site-ului web przelewy24.pl (furnizat de PayPro SA cu sediul în Poznań),
- prin PayPal (furnizat de PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.),
- prin PayPo - plată amânată, cumpără acum, plătește în 30 de zile (furnizat de PayPo Sp. z o.o. cu sediul social în Varșovia); până la o sumă maximă de 5.000 PLN,
- prin Klarna, plăți flexibile; până la o sumă maximă de 7.000 PLN.
- Comanda de Bunuri va fi procesată (expediată) imediat după încheierea Contractului de Vânzare, adică la confirmarea acceptării Comenzii de către Vânzător. În cazul plății prin transfer bancar (plată în avans) sau prin PayPal, livrarea se va efectua numai după ce plata Bunurilor a fost creditată în contul bancar al Vânzătorului sau în contul PayPal, sau în cazul plăților în rate, după ce a fost activată o linie de credit și suma datorată a fost transferată în contul Vânzătorului. Nici Furnizorul de Servicii, nici Vânzătorul nu sunt răspunzători pentru nicio consecință legată de nereguli în operațiunile băncii indicate de Client în timpul plății.
- Dacă plata nu este efectuată în termen de 3 (trei) zile lucrătoare de la data plasării Comenzii, Furnizorul de Servicii are dreptul de a anula Comanda (de a se retrage din Contractul de Vânzare).
- Furnizorul de Servicii va depune toate eforturile pentru a se asigura că termenul limită de îndeplinire a comenzilor de Bunuri nu depășește 14 zile calendaristice.
- Bunurile comandate sunt livrate conform selecției Clientului la plasarea Comenzii, adică, în special prin curier, la dulapurile de colete InPost sau la Magazinul fizic selectat de Client – dacă este oferită o astfel de metodă de livrare. Livrarea către un Magazin fizic este posibilă numai către anumite Magazine fizice.
- Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica forma de livrare pentru expedierile de dimensiuni mari, fără a modifica costul livrării pentru Client.
- Costul livrării este comunicat la plasarea Comenzii și depinde de locul de livrare, dimensiunile Bunurilor și metoda de plată selectată.
- Livrările efectuate în cooperare cu companii externe se bazează pe reglementările relevante ale acelor companii. Clientul recunoaște că anumite opțiuni de livrare pot fi limitate pentru anumite Bunuri sau locații, precum și din cauza metodei de plată selectate.
- Pentru livrările către magazine fizice, termenul limită de ridicare este de 14 zile calendaristice de la data la care Clientul este anunțat cu privire la livrarea produselor către magazinul fizic. După acest termen, produsele vor fi returnate la depozitul central al Vânzătorului.
- Pentru a asigura livrarea eficientă a Bunurilor, Clientul trebuie să furnizeze un număr de telefon atunci când furnizează detaliile de livrare.
- La primirea transportului de Bunuri, sugerăm Clientului să verifice transportul și subliniem că, în cazul:
- deteriorarea mecanică a conținutului transportului,
- livrare incompletă,
- neconcordanța conținutului expedierii cu obiectul Comenzii,
Consumatorul are dreptul de a refuza acceptarea coletului. Într-un astfel de caz, vă sugerăm să notați comentarii sau note despre incident în prezența persoanei de livrare și să notificați imediat Furnizorul de Servicii cu privire la situație. În orice caz, dacă se produc daune, vă sugerăm să completați un raport de daune în prezența persoanei de livrare. - Un Client care nu este Consumator este obligat să inspecteze conținutul la primirea expedierii. Dacă se detectează vreo deteriorare, Clientul este obligat să raporteze acest lucru furnizorului Bunurilor și să contacteze imediat Furnizorul de Servicii și/sau Vânzătorul. Reclamațiile privind deteriorarea mecanică a Bunurilor în timpul transportului vor fi luate în considerare numai după completarea și semnarea unui raport de deteriorare de către destinatarul care nu este Consumator și persoana de livrare.
- Furnizorul de servicii reamintește că, în conformitate cu articolul 548. § 1 din Codul Civil, la livrarea bunului vândut, beneficiile și sarcinile asociate bunului (Bunurilor) și riscul de pierdere sau deteriorare accidentală a bunului (Bunurilor) se transferă cumpărătorului (Clientului).
- Dacă Bunurile urmează să fie expediate către un Consumator, riscul de pierdere accidentală sau deteriorare a Bunurilor trece la Consumator în momentul livrării Bunurilor către Consumator. Livrarea este considerată primirea Bunurilor de la transportator.
- Nici Furnizorul de Servicii, nici Vânzătorul nu vor fi răspunzători pentru ștergerea sau neprimirea notificărilor primite de către Client.
§ 7 Dreptul Consumatorului de a se retrage din Contract (returnarea bunurilor)
- Consumatorul se poate retrage din Contractul de vânzare-cumpărare de Bunuri încheiat la distanță, fără a invoca vreun motiv, prin returnarea Bunurilor la adresa Vânzătorului în termen de 14 (paisprezece) zile, acest termen curgând din momentul în care Consumatorul sau o terță parte indicată de acesta (alta decât transportatorul) preia posesia Bunurilor, iar în cazul unui contract care:
- acoperă mai multe Bunuri care sunt livrate separat, în loturi sau în părți - de la preluarea posesiei ultimului articol, lot sau parte,
- constă în livrarea regulată de Bunuri pentru o perioadă de timp specificată - din momentul preluării în posesie a primului articol.
- Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteți o declarație corespunzătoare la adresa Vânzătorului înainte de expirarea acestuia. Declarația poate fi depusă și pe formularul furnizat în Anexa 1 la acești Termeni și Condiții.
- În scopuri organizatorice, se indică faptul că declarația de retragere trebuie depusă la următoarea adresă:
Companie cu răspundere limitată Aryton
ul. Młyńska 5, 83-333 Chmielno
e-mail: [email protected] - Dreptul de retragere dintr-un contract de furnizare a serviciilor electronice nu se aplică Consumatorului dacă prestarea serviciului a început cu consimțământul expres al Consumatorului înainte de expirarea perioadei de retragere de 14 zile și după ce Furnizorul de Servicii a informat Consumatorul despre pierderea dreptului de retragere. De asemenea, Consumatorul nu are dreptul de a se retrage dintr-un contract de furnizare a bunurilor neprefabricate, fabricate conform specificațiilor Consumatorului sau destinate să satisfacă nevoile sale individuale.
- Dispozițiile prezentului paragraf și ale § 8, în măsura în care se aplică Consumatorului, se aplică și unui Client care nu este Consumator, ci este o persoană fizică care încheie un contract legat de activitatea sa comercială, atunci când conținutul contractului indică faptul că acesta nu are natură profesională pentru persoana respectivă, rezultând în special din obiectul activității comerciale desfășurate de aceasta, pus la dispoziție în baza prevederilor CEIDG.
§ 8 Returnarea bunurilor
- Clientul, inclusiv Consumatorul, este obligat să returneze Bunurile Vânzătorului sau să le predea unei persoane autorizate de Vânzător să le ridice imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care s-a retras din Contractul de Vânzare, cu excepția cazului în care s-a aranjat o ridicare a Bunurilor de la Client. Pentru a respecta acest termen, este suficient să returnați Bunurile la Magazinele de papetărie selectate sau să trimiteți Bunurile înapoi la adresa Vânzătorului. Bunurile trebuie ambalate într-un mod care să asigure transportul lor în siguranță.
- Din motive organizatorice, adresa pentru returnarea Bunurilor este următoarea:
Societatea cu răspundere limitată Aryton
Depozit
Str. Gryfa Pomorskiego 5, 83-333 Chmielno
Lista magazinelor fizice unde puteți returna Bunuri este atașată ca Anexa 2 la Regulament/disponibilă la linkul de mai jos. - Consumatorul suportă costurile directe de returnare a Bunurilor (costurile de livrare).
- Clienții cu statut SILVER, GOLD, PLATINUM au dreptul la un retur gratuit per comandă.
- Consumatorul este răspunzător pentru orice reducere a valorii Bunurilor rezultată din utilizarea acestora într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Bunurilor.
- Vânzătorul este obligat să returneze Consumatorului imediat, în termen de cel mult 14 zile de la data primirii declarației Consumatorului de retragere din Contractul de Vânzare, toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare a Bunurilor.
- Vânzătorul va rambursa plata utilizând aceeași metodă de plată utilizată de Consumator, cu excepția cazului în care Consumatorul a fost de acord în mod expres cu o altă metodă de rambursare care nu implică niciun cost pentru acesta.
- Dacă nu se convine altfel, în cazul returnării produselor ridicate la livrare sau returnate în showroom-urile papetare, rambursarea se va face prin transfer bancar în contul indicat de Consumator.
- În cazul în care Consumatorul a ales o metodă de livrare a Bunurilor, alta decât cea mai ieftină metodă de livrare standard oferită la plasarea Comenzii, Vânzătorul nu este obligat să ramburseze Consumatorului costurile suplimentare suportate de acesta.
- Dacă Vânzătorul nu s-a oferit să ridice personal Bunurile de la Consumator, acesta poate reține rambursarea plăților primite de la Consumator până când primește înapoi bunurile sau Consumatorul furnizează dovada returnării acestora, oricare dintre acestea survine prima.
- Vă sugerăm să atașați dovada achiziției pentru a simplifica procesul de returnare.
§ 9 Garanția pentru defecte fizice ale Bunurilor (Reclamații)
- Vânzătorul este răspunzător față de Client dacă bunul vândut prezintă un defect fizic sau juridic (garanție), conform regulilor prevăzute în Codul Civil. Prin urmare, o reclamație cu privire la bunuri poate fi depusă din cauza unui defect fizic, care constă în neconformitatea bunului vândut cu contractul, sau din cauza unui defect juridic, în special dacă bunul vândut este deținut de o terță parte. Clientul poate depune o reclamație dacă defectul fizic este descoperit în termen de doi ani de la data livrării bunului.
- Reclamațiile în baza garanției pentru defecte (nerespectarea Bunurilor din Contractul de Vânzare) pot fi depuse în scris sau electronic la următoarea adresă:
Companie cu răspundere limitată Aryton
ul. Młyńska 5, 83-333 Chmielno
e-mail: [email protected] - Reclamația trebuie să includă o descriere a defectului și, dacă este posibil, detaliile Comenzii și confirmarea Contractului de Vânzare (factură, chitanță). Clientul poate returna Bunurile reclamate trimițând bunurile la adresa Vânzătorului, așa cum este menționat în paragraful precedent.
- În cazul în care Clientul depune o reclamație electronic, soluționarea reclamației va fi trimisă Clientului sub formă de răspuns, tot prin e-mail. În cazul reclamațiilor depuse prin poștă tradițională, răspunsul va fi trimis prin e-mail la adresa de e-mail furnizată în corespondență sau Comandă.
- Vânzătorul va analiza reclamația în termen de 14 (paisprezece) zile de la data depunerii reclamației, împreună cu o descriere a motivului reclamației și solicitarea Clientului.
- Dacă reclamația este respinsă, bunurile vor fi returnate Clientului împreună cu un aviz privind invaliditatea reclamației.
- Dacă Bunurile vândute prezintă un defect, Clientul poate:
- solicita înlocuirea Bunurilor cu unele fără defecte sau
- solicitați remedierea defectului; sau
- să prezinte o declarație de reducere a prețului sau de retragere din Contractul de Vânzare, cu excepția cazului în care Vânzătorul înlocuiește imediat și fără inconveniente nejustificate pentru Client Produsele defecte cu unele fără defecte sau elimină defectul.
Această limitare nu se aplică dacă Bunurile au fost deja înlocuite sau reparate de către Vânzător sau dacă Vânzătorul nu și-a îndeplinit obligația de a înlocui Bunurile cu unele fără defecte sau de a remedia defectul, menționată la punctul 1) sau 2).
- Vânzătorul este răspunzător în temeiul garanției dacă se descoperă un defect fizic în termen de doi ani de la data livrării Bunurilor.
§ 10 Buletin informativ
- Înainte de a fi de acord să utilizați Serviciul de Newsletter, vă rugăm să citiți cu atenție prezentul Regulament.
- Ca parte a Serviciului Newsletter, Furnizorul de Servicii va trimite informații prin e-mail la adresa de e-mail furnizată de Client. Serviciul Newsletter este furnizat gratuit pe o perioadă nedeterminată sau până la anularea de către Client a Serviciului Newsletter sau până la încetarea de către Furnizorul de Servicii a serviciului Newsletter, ceea ce poate avea loc oricând.
- Buletinul informativ conține informații despre oferta de produse și servicii oferite de Furnizorul de Servicii și Vânzător, promoții actuale, informații despre deschiderea de noi showroom-uri, inclusiv opinii, concursuri, evenimente, noutăți etc.
- Vă puteți dezabona de la Serviciul de Newsletter în orice moment, trimițând o declarație prin linkul trimis odată cu Newsletter-ul sau la următoarea adresă: [email protected]
- Serviciul de newsletter este comandat:
- de către Client prin finalizarea activităților de înregistrare pe site-ul https://patrizia.aryton.ro/
- introducerea adresei de e-mail corecte a Clientului în formularul disponibil pe site-ul https://patrizia.aryton.ro/
- apăsarea (clic) butonului „Trimite”;
- Clientul se conectează la adresa de e-mail furnizată în formular;
- consimțământ pentru comunicări de marketing, precum și pentru trimiterea de informații comerciale la adresa de e-mail furnizată de Client în formular. Conținutul consimțământului este inclus în e-mailul automat trimis de Furnizorul de Servicii la adresa de e-mail furnizată în formular;
- citirea conținutului prezentului Regulament, care este un link dintr-un e-mail automat trimis de Furnizorul de Servicii la adresa de e-mail furnizată în formular;
- făcând clic pe linkul de confirmare a înregistrării inclus în mesajul automat de e-mail. - Apăsarea (clic) pe linkul de confirmare a înregistrării înseamnă că adresa de e-mail a Clientului va fi utilizată din acel moment pentru furnizarea Serviciului de Newsletter.
§ 11 Programe de fidelizare și reduceri, promoții
- Furnizorul de servicii are dreptul de a modifica termenii promoțiilor sau de a acorda reduceri în orice moment.
- Cu excepția cazului în care se prevede altfel în regulamentul unui anumit program de fidelitate, Utilizatorul Serviciului are dreptul de a rezilia programul printr-o notificare corespunzătoare către Clienții care îl utilizează, cu cel puțin 3 luni înainte.
- Participarea la o promoție sau un program de fidelizare poate necesita consimțământul de a fi contactat prin canale de comunicare electronică, cum ar fi SMS, MMS, e-mail, Webpush și mobile push, ca setare implicită. Comunicarea se efectuează prin intermediul dispozitivelor terminale de telecomunicații.
- Furnizorul de servicii poate oferi reduceri promoționale individuale participanților la o promoție sau program de fidelizare pe baza datelor tranzacțiilor (istoricul achizițiilor).
§ 12 Opinii despre magazinul online
- Clienții Magazinului Online au opțiunea de a trimite în mod voluntar și liber o recenzie cu privire la achizițiile efectuate în Magazinul Online. Subiectul unei recenzii poate fi, de asemenea, o evaluare, o fotografie sau o recenzie a unui produs achiziționat în Magazinul Online.
- După efectuarea unei achiziții în Magazinul Online, Vânzătorul trimite Clientului un e-mail prin care solicită o recenzie și un link către un formular online pentru trimiterea unei recenzii. Formularul online permite Clientului să răspundă la întrebările Vânzătorului despre achiziție, să o evalueze, să adauge propria descriere a recenziei și să ofere o fotografie a produsului achiziționat. Dacă o recenzie nu este trimisă după primirea invitației inițiale de a trimite o recenzie, Vânzătorul va retrimite invitația.
- O opinie poate fi trimisă doar de către un Client care a efectuat o achiziție în Magazinul Online al Vânzătorului.
- Opiniile exprimate de Client sunt publicate de Vânzător în Magazinul Online patrizia.aryton.ro
- Clientul nu poate utiliza opinia furnizată pentru activități ilegale, în special pentru activități care constituie un act de concurență neloială față de Vânzător sau activități care încalcă drepturi personale, drepturi de proprietate intelectuală sau alte drepturi ale Vânzătorului sau ale unor terți.
- O recenzie poate fi trimisă doar pentru produsele achiziționate efectiv din Magazinul Online al Vânzătorului. Este interzisă încheierea de contracte de vânzare fictive/false în scopul trimiterii unei recenzii. Nici Vânzătorul, nici angajații săi, indiferent de statutul lor de angajare, nu pot trimite o recenzie.
- O opinie poate fi ștearsă de autorul său în orice moment.
§ 13 Alte drepturi și obligații
- Furnizorul de Servicii poate modifica unilateral prezentul Regulament din motive importante pentru:
- adaptarea Regulamentului la prevederile legale sau de reglementare aplicabile sau adoptate care (i) reglementează produsele sau serviciile oferite de Furnizorul de Servicii în temeiul prezentului Regulament, (ii) afectează executarea prezentului Regulament în măsura în care este incompatibilă cu aceste prevederi și cu condiția ca acest lucru să nu ducă la o modificare a prevederilor care nu sunt obligatorii pentru consumator în temeiul articolului 385 alineatul (1) § 1 din Legea din 23 aprilie 1964 - Codul Civil;
- a adapta Regulamentul la orice hotărâri judecătorești, decizii ale autorităților pentru protecția consumatorilor sau ale altor autorități competente privind Furnizorul de Servicii și/sau Vânzătorul, cu condiția ca, în urma acestora, să fie necesară modificarea Regulamentului în măsura în care acesta este incompatibil cu aceste hotărâri și decizii și cu condiția ca acest lucru să nu ducă la o modificare a prevederilor care nu sunt obligatorii pentru consumator în temeiul articolului 385 alineatul (1) § 1 din Legea din 23 aprilie 1964 - Codul Civil;
- pentru a preveni abuzul, deteriorarea sau din motive de securitate;
- reflectând schimbările condițiilor de piață sau ale practicilor standard din industrie;
- efectuarea de modificări editoriale la prezentul Regulament (de exemplu, pentru a corecta greșeli gramaticale sau ortografice), cu condiția ca aceste modificări să nu ducă la o modificare a conținutului sau a sensului prezentului Regulament.
- În cazul în care Furnizorul de Servicii efectuează oricare dintre modificările specificate mai sus, acesta va informa Clienții despre modificările efectuate cu 15 zile înainte de data intrării în vigoare a acestora, cu excepția cazului în care:
- este obligat prin lege să implementeze modificările imediat sau într-un termen mai scurt;
- modificările sunt efectuate în conformitate cu paragraful 1 punctul 5) de mai sus, caz în care acestea vor intra în vigoare imediat.
- Începând cu data intrării în vigoare a modificărilor, Clientul poate continua să utilizeze Contul în conformitate cu Termenii și Condițiile modificate. Modificările nu vor fi aplicate retroactiv și nu vor afecta Comenzile anterioare.
- Dacă Clientul nu este de acord cu modificările propuse, acesta își poate încheia oricând, fără nicio taxă, relația cu Furnizorul de Servicii.
- Orice modificări ale prezentului Regulament publicate pe site-ul https://patrizia.aryton.ro/ al Magazinului Online vor fi aplicabile imediat acelor Clienți care finalizează procesul de creare a Contului după publicarea acestor modificări.
§ 14 Soluționarea litigiilor
- Orice litigii apărute între Furnizorul de Servicii și/sau Vânzător și Clientul care este Consumator vor fi soluționate de instanțele competente în conformitate cu prevederile relevante ale Codului de Procedură Civilă.
- Orice litigiu apărut între Furnizorul de Servicii și/sau Vânzător și Clientul care nu este Consumator va fi soluționat de instanța competentă a sediului social al Furnizorului de Servicii.
- Este posibilă utilizarea procedurilor extrajudiciare de reclamații și căi de atac (denumite în continuare ADR).
- Informații privind soluționarea alternativă a litigiilor (ADR) sunt disponibile la birourile și pe site-urile web ale ombudsmanului pentru consumatori la nivel de district (municipal), ale organizațiilor sociale ale căror responsabilități legale includ protecția consumatorilor, ale Inspectoratelor Provinciale ale Inspecției Comerciale și ale Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor. Un client care este consumator poate, în special, să contacteze instanța permanentă de arbitraj pentru consumatori care funcționează pe lângă Inspecția Comercială cu o solicitare de soluționare a unui litigiu care decurge dintr-un contract de vânzare-cumpărare încheiat. De asemenea, clientul are dreptul să contacteze Inspectorul Provincial al Inspecției Comerciale cu o solicitare de inițiere a procedurilor de mediere pentru soluționarea amiabilă a litigiului. De asemenea, acesta poate obține asistență gratuită în soluționarea litigiului prin intermediul unui ombudsman pentru consumatori la nivel de district (municipal) sau al unei organizații sociale ale cărei responsabilități legale includ protejarea drepturilor consumatorilor.
§ 15 Date cu caracter personal
- Informații detaliate privind protecția datelor cu caracter personal pot fi găsite în Politica de confidențialitate a Vânzătorului și/sau a Furnizorului de servicii, disponibilă la adresa: politica de confidențialitate
- Politicile de confidențialitate indicate mai sus constituie parte integrantă a Regulamentului.
§ 16 Dispoziții finale
- Consumatorul are dreptul de a negocia termenii acestor Termeni și Condiții. Pentru a-și exercita acest drept, Consumatorul trebuie să contacteze Furnizorul de Servicii prin poștă tradițională, e-mail sau telefon.
- În aspectele care nu sunt reglementate de prezentul Regulament, se aplică dispozițiile legale general aplicabile.
- Clienții pot accesa și imprima Termenii și Condițiile în orice moment, gratuit, prin intermediul linkului de pe pagina principală a Magazinului. Termenii și Condițiile sunt disponibile la https://patrizia.aryton.ro/ într-un format descărcabil și securizat.
- Informațiile despre Bunurile furnizate în Magazinul Online, în special descrierile acestora, parametrii tehnici și funcționali și prețurile, constituie o invitație de a încheia un contract în sensul articolului 71 din Codul Civil.
- Drepturile exclusive asupra conținutului furnizat în cadrul Magazinului Online, în special drepturile de autor asupra imaginilor, numele Magazinului Online, mărcile comerciale ale Furnizorului de Servicii și/sau Vânzătorului și producătorii Bunurilor, elementele grafice ale acestora, software-ul și drepturile asupra bazelor de date, sunt supuse protecției legale și sunt deținute de Furnizorul de Servicii și/sau Vânzător sau de entitățile cu care Furnizorul de Servicii a încheiat acorduri corespunzătoare. Copierea sau utilizarea în alt mod a oricăror elemente ale Magazinului fără consimțământul Furnizorului de Servicii este interzisă.
- Dacă aveți nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la adresa: [email protected].
- Anexele la prezentul regulament constituie parte integrantă a acestuia. Modificarea conținutului anexei 2 nu necesită o modificare a regulamentului.
Anexa nr. 1 la Regulament
Formular de retragere model din Contractul de vânzare-cumpărare
(acest formular trebuie completat și returnat doar dacă doriți să vă retrageți din contract)
Data: ………………………………
Destinatar:
Date de contact:
–ARYTON societate cu răspundere limitată cu sediul social în Chmielno (83-333), str. Młyńska nr. 5
email: [email protected]
MAGAZIN ONLINE - BIROUL DE SERVICII CLIENȚI
email: [email protected]
Prin prezenta, vă informez despre retragerea mea din contractul de vânzare-cumpărare pentru următoarele articole:
…………………………………………
…………………………………………
…………………………………………
….……………………………………..
Data încheierii recepției Bunurilor:
…………………………………………
Numele și prenumele consumatorului:
…………………………………………
Adresa consumatorului:
…………………………………………
…………………………………………
…………………………………………
......................................................
Semnătura consumatorului (numai dacă formularul este trimis pe hârtie)